SÖKES

Jag vill köpa en byrå/köpmannadisk för billig peng eller om ni skänker den, upp till er. Jag har tänkt att den ska stå bakom soffan för att döja doffryggen (den är ful!) och ovanpå det ska det stå ett akvarium med guldfiskar.


T.ex.



1 Nathalie:

skriven

Haha, tack så mycket! :) Jag kastar det jag inte vill ha :D När vår tävling är slut så ska jag rensa min garderob, du kan få mina kläder som är för små då, för du lär kunna ha dom iaf :D Puss

2 Kim:

skriven

Jag tänkte först sätta ut dom på tradera, men har aldrig lyckats sälja nått där. Så det blir väl till att skänka dom till bättre behövande!



Vi har typ precis ett sånt där litet akvarium + köpmannadisk som det står på. :p

3 Anonym:

skriven

Ååh va kul, ska du köra igång ett akvarium! Har tyvärr ingen köpmansdisk el dyl över, dom har gått åt till MINA två akvarium.. Kanske vi kan byta yngel i framtiden då..

Kram från faster Lena..

4 sara:

skriven

Kul att du skaffat blogg!



Kramar

5 Kim:

skriven

Hur fasiken lyckades tvättmaskinen med det? :O Låter inge bra! Vart har ni hus? Hur känner du Sanna? Ja, men kände henne inte super bra liksom. Men jag umgicks mkt med Pim Pim förut, och det var oftast Emma som körde när vi skulle ut å så. Var på minnesstunden som var precis då hon gått bort! Bebisen är beräknad till den 3e, så vi får väl se när h*n behagar att komma.

Kommentera här: