Viking Line

Vilken tråkig loppis. Var max 15 bord av 100 vanligtvis men många tvekade väl pga vädret så det kändes att man åkte dit i onödan. Vi kunde ha sovit ut istället. När vi väl kom hem så var det bara att tanka chevan och vänta på Erika. Hon skulle övningköra med oss :) Hehe. Sen vid kl.12 så kom grabbarna Karlsson så vi skulle grunda för kl.13 så bar vi iväg till Norrtälje för att hämta Erik. Klockan hann bli 14.20 och blev väldigt stressade för färjan från Kapellskär gick kl.15. När vi kom halvvägs på dom 2 sista milen så var det trafikkö för det hade hänt en trafikolycka. Ännu mer stressade blev vi så vi ringde till Viking Line och förklarade läget och dom var medvetna om det för deras bussar satt i den kön också så då var färjan tvungen att vänta med avgången från hamnen. Men vi hann precis på håret. 15min för sent avgick den. Så vi åkte till Åland fram och tillbaka ett gäng och det var trevligt :)
Efter det så åkte vi till Mc Donalds och käkade mat så nu har jag 4 nya glas i limegrön. Sedan så bar det av hem och så fortsatte natten.....



Så idag sov man länge. Var väldigt bakis imorse men det gav sig efter en dusch. Sedan vid kl.14 så åkte vi till Stamland för min Johan skulle tatuera klart benet. Han gjorde konturerna förra veckan och skulle idag göra skuggorna (den bestod bara av det). Den är väldigt snygg :D En döskalle med en hatt och järnkorset på och med tärningar och kort... Jag är väldigt stolt över honom och tatueringen :)
Måste sova snart för jag är jävligt trött från igår!
1 Mia:

skriven

tycker du det? vart i hallsta bor ni nu förtiden?:)

2 nath:

skriven

Fynda det på Hm ;) 49 kr hehe

3 - JenU:

skriven

Förlåt för sent svar, men har haft en lite bloggpaus, men nu är jag tillbaka =)



Svar: Det är min lillasyster och dem andra två är några utav alla kusiner =)



Kram♥

4 Erika:

skriven

Ja såklart :) vart lite mycket igår asså :P

Ska sluta dricka så mycket alkohol!

Ja jag får göra de senare för jag orkar inte nu ;)

är lite för bakis för sånt nu <3

Puss pusss Älskar dig <3<3<3

Kommentera här: