1:a advent

Jaha, nu är helgen över igen. Tiden går så fort när man har roligt :)
I fredags kom Robert å underhöll Johan så jag passade på att smita in i sovrummet för att kolla på film och sova tidigt, hehe. Lördagen så jobade Johan så då passade jag på att gnida med trasan, städa alltså. Tog hela dagen att städa hela huset i varje vrå. Så jag hann inte julpynta innan kaln kom hem. Så vi käkade då och sen drog vi till svärmor å hälsade på söta Tessan och min Diana. Sen åkte vi till Norrtälje och spenderade hela kvällen med Cody och Emma, trevligt. Åkte hem senare på natten. Så imorse när vi vaknade så åkte vi till affären å shoppade lite mat och min julblomma. Sen kollade vi på tv och när Johan lagade mat så julpyntade jag. Så nu har i det jätte mysigt! Tända ljus överallt. Robert är här igen å leker med Johan och Sandra kommer sen med Markus och Hampus så ska vi spela Bingolotto :)
Vilken mysig 1:a advent!


 
Tiger ville vara med och torka golv ;)

 
Tigers favorit - julbocken. Och vårat vardagsrumsfönster, mysigt!

Nästa helg ska vi bort på fest.
Yes!

1 Kim:

skriven

Julpynt är mysigt! :)

Kommentera här: