VEM LÄSER MIN BLOGG?


En bild min Erika tog från våran Gävleresa i somras ;)
Duktiga dom var på stavningen...
Sjukaste var att när Erika tog bilden så stod det en turk ca 30-50 meter ifrån oss och såg det,
 så när vi hade kommit ut från McDonalds 10 minuter efter så hade dom bytt skylten!

1 Erika:

skriven

Du är min helena <3 älskar och saknar dig <3<3<3<3

2 Erika:

skriven

Du är gullig och jag älskar dig :)

3 Sara:

skriven

Jaha där ser man :) som vadå?

4 Anonym:

skriven

Men du är ännu sötare <3 finns ingen så söt som MIN HELENA <3

5 Erika:

skriven

Nej för du är ännu sötare <3 love u

6 hanna:

skriven

Jag läser :)

7 frida:

skriven

jag läser :P

8 linda - EN GOTT&BLANDAT PÅSE:

skriven

Jo absolut! Jag håller stenhårt tummarna att hon och Olle möts i finalen! :)

Dock var hon inte med på signeringen jag var på.

9 hanna:

skriven

Jag ska kolla vad jag har :) Har ju bara start-paketet nu så de är väl en 3-in-1 cleanser som är för ansiktet som skulle kunna vara nåt :) Har inte riktigt nåt för enstaka finnar ;)

10 Martin The Edge:

skriven

Sv: Kul att du är med i veckans blogg



Lycka till imorgon!

11 hanna:

skriven

Vet inte riktigt? Kan kolla de i morgon :)

12 Kim:

skriven

Han är verkligen en sötis! <3

13 angelica:

skriven

i doooooo :)

Kommentera här: