Spinning

Jag säger bara: OMG vad livet rullar på bra, eller inte....
Först blev jag förkyld när jag skulle påbörja mitt nyttiga rörliga liv, sen fick jag ryggskott och nu har jag problem med magen sen en vecka tillbaka. Misstänker att det ev. är laktosintolerant ,vilket är ej omöjligt för båda mina syskon är det, mormor och moster. Så på måndag ska jag försöka ett par dagar helt utan mjölkprodukter och se vart det leder till och sen kontakta Farbror Doktor. Men även fast jag har magproblem (toabesök 5-10 ggr per dag) så kämpar jag på ändå!!! Idag var jag på spinningen kl.10.00, vilket tog emot. Men efteråt så kändes det så jävla skönt ;) Så svettigt och jobbigt och ont i röven från sadeln men jag överlevde, haha. Och idag var det bara basnivå, haha, hur ska jag då överleva medelnivå på måndag? :D

1 Sara:

skriven

Hehe. Klart att jag gör :D vi måste ju se till och träffas och festa ihop snart igen juuue !

2 Kim:

skriven

Bas är fan jobbigt! Men det som är bra med spinningen är ju att man ställer in motståndet som man själv vill. :p



Ja, och fan när man vart tillsammans länge så kan det behövas saker att göra sexlivet lite roligare med. ;)

Kommentera här: