YEPEE-KAY-YEY MOTHERFUCKER!!!

Idag är jag taggad till max!!!!
Klev upp kl.8 enbart för att inte få huvudvärk som jag får vid för mycket sömn. Då hoppade jag in i duschen å nu passar jag på å bloggar lite för har inte hunnit med det på ett par dagar nu...
Strax ska jag hämta svärmor för vi ska på loppis å sen måste jag handla lite mat.
Kl.11.00 kommer moster Nina med karln och barnet å hälsar på. Hon bor uppe i Ljusdal men är tillfället i Hallsta på besök så jag bjöd in dom på fika ;)
Vid ca kl.15 kommer min Prutt <3
Kl.16 kommer resten av gänget så att vi kan åka och hämta upp T och bege oss till SALA!!!
Idag gäller det. Hoppas på bra väder och rolig resa.

Ha en trevlig dag för det tänker jag ha! :)
Bloggar mer imorn med bilder, förhoppningsvis från resan.


Idag ska mitt Monster få åka långt!
1 frida:

skriven

ha det såå trevligt :)

2 Anonym:

skriven

sv: göbra i brallan!

Kommentera här: