Life is what you make it

Fy fan, trött som bara det idag! Jag har varit grymt duktig var det gäller gympan, var på spinning i måndags, tisdags och i onsdags, Igår så var det gympan som gällde och imorn så är det spinning igen. Egentligen har jag inte lust att kliva upp kl.8 för att vara på friskis kl.9.30 men jag måste! Och bokar jag alla pass hela veckan så vet jag att jag inte hoppar över nått, så jag har bokat allt för nästa vecka också :) Jag hoppas bara att det ger ett slutresultat för jag är redan less. Jag blir ju helt sönderstressad: först jobb, sen snabbt hem för att få nått i magen, byta om och sen fort till friskis. Spinna, gympa som en tok, sen duscha, fort hem och sen typ hopp i säng. Stackars Johan, blir inte mycket kärlek. Men vill han ha en nöjd tjej till sommaren så måste han ha tålamod :)
Så jag har inte lika mycket tid längre att blogga och svara på kommentarer utan försöker få ihop allt så gott jag kan.

Nu har jag bokat spinning och gympa för två veckors tid så jag ej kan slöa...

Får se vad helgen kommer att bestå av. Imorn så jobbar ju karln så jag ska på spinning och får se om solariumet är ledigt också. Sen så ska jag väl handla lite. Tvätta också. Sen vila! Jag hoppas att någon av Johans alla spelkamrater kommer imorn kväll så att jag kan få se på Ronny och Ragge och komma i säng i tid. Jag är så jävla trött! Eller så kanske man ska kontakta Emma och Cody å se om dom är sugna på nått kul. Får se vad man orkar. På söndagen så ska vi till Östhammar och handla på Coop och Prisstop. Vi måste handla massa nyttig mat för vi har bestämt att februari ska vi käka nyttigt, inge godis, läsk alkohol m.m. Hoppas vi håller det bara :) Vi ska då även passa på att smita in på Prisstop för att kolla vad dom har för utbud och handla lite till. Får se om vi hälsar på Sandra och Robert också som vanligt ;)



Nästa veckas träning:
måndag 16.30 - spinning
tisdag 19.00 - spinning
onsdag 19.00 - spinning
torsdag 18.30 - gympa
fredag - vila
lördag - crosstrainer
söndag - vila


Nej, nu ska jag ta och ringa 10-åriga kusinen och säga att hon är ett klantarsel för att hon har brytit armen. Hon sa så till mig när jag hade gjort det, haha.
1 Nathalie:

skriven

vadå dah?! ska göra de... har hannah brytit armen?? här hör man fan ingenting... hehe

2 pernilla:

skriven

jag skriver i bloggen om barnmats dieten för de är så många som undrar! :)

3 Mickis:

skriven

Modifast är smällgott,

ja de fungerar bra. =D om man inte fuskar, vilket jag nu har gjort haha :D

Kommentera här: