Min dag :)

Jag är fortfarande förkyld :( 3 veckan. Kul! Jag som tänkt börja gympa men orkar inte de med snor i snoken.
På lördag så ska jag till Norrtälje å shoppa med svärmor och Diana. Längtar så jävligt.

Ringde nyss en försäljare och han började samtalet med att fråga om min adress stämde och att han skulle sända gratis omega-3. Javisst, tänkte jag och så fortsatte samtalet. Sen så skulle han läsa upp avtalet å då helt plötsligt sa han att jag skulle betala 59kr i 6 månader. STOPP sa jag å sa att jag inte var intresserad och att han sa först att det var gratis... Jävla sätt dom har alltså!

Idag så körde jag bil till jobbet, vilket var skönt, för jag fick köra min favorit - Passat :D En helt underbar bil, med automat. Skön som fan! Ska köpa en inom snart framtid. Angelica skulle till käkkirurgen å visste inte när hon skulle vara klar så då frågade hon om jag kunde köra. Vilket jag absolut kunde :)


Bilen ser inte exakt lika, men något...

Har även varit på Åhlens å köpt ögonbrynsfärg så jag ska nu färga. Plus håret för jag fick färg av Diana i födelsedagspresent. Mörkbrun färg från Jane Hellen. Skitbra färg, den bästa! :) Lika bra att sysselsätta sig med nått medans karln spelar med Robban.
Så imorn slänger jag på mig nå snygg make-up som Emelie har lärt mig. Passar med mitt fräscha hår :D


Måste även berätta att jag fick en termosmugg av Nattis i födelsedagspresent som hon hade klistrat på massa Hello Kitty (så söt!) så när jag skulle använda den i måndags för första gången så läckte den :( Vilket kändes tråkigt så jag gick till Åhlens å köpte en ny i en annan modell. Lika som bilden.


BTW, nu ska Johan äntligen beställa min radiostyrda Bmw som jag ska lacka å pimpa själv :D

1 Nathalie:

skriven

sv; as sköna måste jag säga :)

2 Lellan:

skriven

Ja usch, aldrig kul när sånt händer. Livet är bra orättvist ibland.



Snygg mugg, sån vill jag också ha :D Funkar dom bra, annars? Håller värmen länge?

3 Sandra:

skriven

Supersnällt av dig att erbjuda ett rum, men det går ju tyvärr inte eftersom ni har katter. :(

Hur är allt med dig annars?

Kram

4 Leia:

skriven

Skitsnygg sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

Kommentera här: