Vem beställde regn?

Idag är det äntligen fredag. Slutade för drygt 50min, så är påväg till Norrtälje för att handla lite käk och syrsor åt lilla kameleont.
Men fy vilket tråkigt väder!!!! Bra för jag hade planerat att åka cross, men pallar inte att bli blöt å sjuk igen.
Å imorn så ska jag jobba både dagpass å kvällspass så den dagen kommer gå fort.
Om jag inte blir utringd på jobb på söndag så ska crossen fram!
1 Anonym:

skriven

Vad har du för cc på crossen? :-) 85a?

Svar: Ja, blev en 85:a. Första crossen och perfekta höjden för mig :)
HELENA ♥

2 jenka:

skriven

Som mig:-) de är ju bara haka med oss och åka någon dag.

Svar: Haha, vette fan om jag vågar det :pHar ju bara kört på väg än så länge, å skydd å kläder köper jag i slutet av månaden.
HELENA ♥

3 jenka:

skriven

Förstår :-) men skulle va kul med fler 85 som åker med. Känner mig ganska lite med alla 250 ;-)

Svar: Till våren då kanske. Har inte tänkt att köra nått i vinter
HELENA ♥

Kommentera här: