Juligt

Idag har jag verkligen mycket energi. Klev upp kl.9:30. Utan huvudvärk! :)
Käkade frukost. Sedan började jag småröja, men slutade med att jag dammade, bytte lakan. Dammsög å torkade golv. Bytte till julgardiner i alla rum. Upp med adventstakarna, stjärnor m.m. Sedan ut å skottade, hur mycket snö som helst har kommit. In å lagade mat. Blev lyckat å gott med hel kyckling i ugn.
Sedan gick Johan å jag ut på en timmes promenad. Duschade efter. Å nu Böda Camping å svullar glass.
Imorn kväll ska jag pynta gran. Å lördag ska julpyntet fram. Julbaka. Å julmarknad :)
1 Hanna:

skriven

Nej nej nej och åter nej.. ingen julgran förrän max 2 dagar före julafton! ;)

Svar: I år börjar jag tidigt med allt pynt för att få njuta av julen. Förra året var man så deprimerad för det regnade bara. Hoppas bara snön ligger kvar :)
HELENA ♥

2 Diana :):

skriven

Vart är det julmarknad :)`?

Svar: HHallsta centrum
HELENA ♥

Kommentera här: