Solsken idag :)

Är i Norrtälje. Har haft matteprov som jag var klar med kl.10, och bussen hem går 12:39. Så jävla tråkigt att sitta å vänta!! Jag vill hem å klä av mig och ligga å steka i solen!!!! Måste bli brunare innan 17:e :)
Matteprovet gick skit. Fick ett provtillfälle på tisdag men funderar på att skita i allt å gå om mattekursen i höst, för annars blir det problem på matte2 om jag inte fattar nått från matte1...
Måste istället fokusera Max på naturkunskapen istället så jag kan fortsätta den kursen i höst som jag sökt. Har ett "betygsamtal" på måndag då hon ska förhöra mig i vissa bitar vis telefon. Sedan är jag klar med den kursen :)

Så jävla sugen på att åka till Norrtälje imorn direkt efter jobbet. Har till och med erbjudit mig att köra så kan Johan dricka öl så kan vi gå där å mysa några timmar i solskenet.
Så skönt att sommaren äntligen är här!

Kommentera här: