54 dagar kvar...

Jag vill ha jul NU!!!! Å snö såklart.

I år så ska alla julsaker upp första advent. Julgranen vet jag inte än med tanke på att förra årets nyårslöfte var att den skiten inte ska upp i år. Och med tanke på Lea så tror jag inte heller det blir så lyckat med en gran...

I år ska jag baka pepparkakor och lussebullar, det har jag inte gjort tidigare.

Adventsfika funderar jag också på.

Så mysigt med all julbelysning i detta mörker.


Men i år så ska vi inte önska oss något och vi ska inte heller köpa några julklappar. Anledningen till det är för att vi har haft så mycket utgifter detta år så vi köper hellre något fint till oss själva istället. Och jag kommer nog köpa kläder för jag känner att jag behöver det och har inte köpt det på evigheter. Å nya underkläder då det börjar bli begränsat.

Men så kan det bli, vet inte ens vart vi firar jul i år.




1 Anonym:

skriven

Hade inte du skrivit önskelista?

Svar: Jo jag hade de men tog bort den när jag å Johan var överens hur vi skulle göra i år
Nenna

Kommentera här: