Jooooohn Bluuuuund!

Nu är jag jätte trött. Ska strax sova men måste bara glutta runt lite på nätet å läsa bloggar :)

Jag kom hem tidigare från jobbet idag. Då bärde vi pellets på en gång. Fick in 2 pallar så nu är det bara hälften kvar som sparas till en annan dag.
Sedan började jag göra mat. Gjorde våran nyttiga paj i stor mängd så jag kunde frysa in massvis. Sedan gjorde jag broccoli&ädelostgratäng och även det frös jag ner. Har vi iaf lite färdig mat i frysen men som vi själva har gjort och vet vad det innehåller.
Sedan fick vi besök. Vi drack kaffe å pratade. Syndade även idag å drack en öl :) Det var mums! Så nu längtar jag verkligen till Spanien-resan!!!!
Sedan så kollade jag å Johan på film när dom gick. Vi kollade på svenska filmen Kronjuvelerna. 
Å nu ropar John Blund å jag tar emot honom verkligen med öppna armar haha. För imorn är en mördar-dag. Jobba 7:30-21, usch.


Kommentera här: