Underbar helg!

Lördag:
Vi åkte iväg å köpte planteringsjord innan Johan skulle iväg med Peter å åka mc till Uppsala. När jag väl var själv så åkte jag iväg och köpte blommor. Skönt att kunna välja själv utan att ha någon annans åsikt ;) Åkte hem å planterade. Sedan så klippte jag färdigt gräsmattan.
Sedan så kom Alexandra å vi fick å köpte glass. Satt ute hela dagen i solen å pratade. Grillade korv. Spelade land och stad. Tittade på tv. Alexandra gick hem. Somnade gott sedan den kvällen :)

Söndag:
Efter frukosten så fick Johan å jag en långpromenad. Satt sedan ute hela dagen i solen, så jag har fått färg i ansikte å armar. Lagade kyckling, ris å currysås till alla matlådor. Men vi käkade nå timjankorv till middag. 
Johan gick ut i garaget å jag hittade äntligen extra energi för städning. Har inte städat på över en månad så det var grovt äckligt här...
Bytte lakan, dammade. Sedan så kom Johan in å dammsög haha. Sedan tog jag en skönt dusch.

Imorn är jag troligtvis ledig. Dåligt med tider just nu känner jag.
Men ska så passa på att tvätta och hänga ute i solen. Ställa mina nymålade utemöbler på nymålade altan å sedan är det snyggt heeeela sommaren :D
Jag ska väl ligga i solen. Gå en promenad med Alexandra. Inte mycket mer planerat för den dagen. 
Tisdag storhandling!

Kommentera här: