Hormoner!

Idag är en dålig dag typ.
Jobbade men kändes jobbigt i magen, kände mig typ trött i magen?
Kommer hem å känner att jag behöver kolla kläder som jag kan ha på dopet på lördag. Hittar inte ett skit som sitter som jag vill! Vill ha ljusa kläder, klär mig för mucket i mörkt annars. Å när jag väl hittar så sitter dom som korvskinn! Men jag får väl ta de på lördag när jag vet väder å vind.
Johan kommer hem å käkar. Jag icke hungrig. Sedan gick vi till Apoteket. Jag med ont i rumpan av mina foglossningar . Toppen! 
Johan åker till sjön å hjälper en kompis å jag väljer att vara hemma. Hungrig, men hittar inget att äta. Suktar efter julknäcke å julskinka haha. Men lyckades äta knäckebröd med skinka. Å nu massa riskakor.
Ringde moster å frågade hur hon jobbade efter semestern. Kanske får ihop då en helg för att åka upp till Hälsingland så jag har redan börjat byta pass så vi kan åka torsdag till söndag/måndag.
Äntligen noppat ögonbrynen, men orkar inte färga skiten. Jag är väl lika snygg ändå? Haha. Osminkad typ nästan varje dag för jag orkar inte stryka på lite mascara varje morgon. Tröttmössa!
Men imorn ska jag direkt till Norrtälje efter jobbet, så jag får väl dra några drag på stråna så man ser anständig ut i stan haha!

Kommentera här: