Utslagen!

Idag blev de en tidig dag. Jobbade kl.7-11. Cyklade hem å käkade lunch. Sedan blev de lite vila på soffan. Göra sig i ordning å iväg på kalas. Efter kalaset ut till Tomta för att hälsa på Erik och Lenize. Hon klippte mig. 
Äntligen har jag klippt mitt slitna hår! Men blev bara toppar även fast det ser muppigt ut just nu, men vill ha tjockt å långt hår sen å då vill jag ej klippa upp det nu. Det växer ändå så fort. Ska vara rädd om håret nu så ska köpa lite olja... Har även slutat färga håret, sist var samma dag jag åkte in akut på sjukhus (3 december). Väldigt slitet av att färga!
Efter det så åkte vi till Diana och Victor och fick lite hjälp att kolla på bilen.
Åkte sedan hemåt och bestämde oss för att åka till Ronis å käka. Så nu ligger man på soffan i matkoma haha. Kanske gå å lägga sig snart å fortsätta på fösta Harry Potter boken? Är ju bara skit på tvn idag.

Imorn är jag ledig. Då ska vi förmodligen till Uppsala å handla lite. Men först å främst: sovmorgon! :) 
Måste ta mig ork att noppa ögonbrynen. Hatar att göra de! Förbannade skitgöra men mina är skitfula just nu när det har växt ut, ser jätte ojämna ut!!!!



1 Missie ❤:

skriven

Tal om olja så rekommenderar jag den jag köpte inne på hm, den blir inte så klibbig som man tror, funkar hur bra som helst på topparna. Smetar alltid i det innan jag ska ha en bad o sol dag eller då jag känner hur mitt hår knutar ihop sig! En annan olja jag har hört mycket om är moroccanoil som finns inne på rusta för ett superbra pris! När min hm olja är slut är det den jag ska testa sen :)

Svar: Att ha olja i håret när du solar och badar är inte bra! Oljan sliter ju som fan på håret då å blir varmt. Varför tror du man solar med olja på kroppen för? För solen tar bättre då.
Jag funderar på att prova märket proffs på hm. Det är moroccanolja, kostar typ 50kr
Nenna

2 Nathalie:

skriven

Men jag har också en hårolja som jag bara älskar.. och den skyddar mot solen och värmen, så det sliter inte på håret. Det typ skyddar och återfuktar.. Skit bra olja! :D Men dyr :P

3 Siri:

skriven

Berättade rätt tidigt :) är sämst på å hålla sånt hemligt hehe :) men gjorde ett tidigt ultraljud i v 9 å strax därefter berättade jag. :)

Kommentera här: