Hipp hurra!

Äntligen fredag igen! Å jag har karln hemma med mig i 2 dagar som vanligt :)
Idag är det "Black Friday" så jag sitter som fastklistrad framför Cdon för att inte missa nå extremt viktigt :) Dessutom så är det perfekt tillfälle att beställa julklappar till Johan, även fast han vet om de. Men han får inte se exakt vad det är för än på julafton, så han får överleva med GTA fram tills dess, men det lär han göra.
 
 

Igår kväll så var jag och fyra tjejer till på Lantligt&Vitt för mingel och visning av dofta produkt men var inget som tilltalade mig, men trevligt var det ändå. Sen var det bara hem å äta macka och sedan i säng och jag somnade fort återigen. Vaknade kl.8:40 imorse, så jag lär nog somna bra ikväll igen :)
 
Denna helg så har vi inte mycket inbokat. Enda speciella är julmarknad imorn på centrum och det ska vi gå på. Första advent på söndag, får se om jag slänger upp julpyntet tills dess eller om jag väntar med det tills nästa vecka. Mysigt ändå med julgardiner å julstakar/stjärnor som lyser i mörkret. Men jag vill ha snö nu!!

Kommentera här: