Redan torsdag!

Veckan har gått otroligt fort. Redan fredag imorn!
Gick utmärkt att storhandla igår. Affärerna har redan börjat med julgrejer så jag köpte lite så jag slipper köpa allt nästa månad eller dagen innan jul typ. 
Köpte även julkort som jag nu fyllt i med adresser, så det fattas bara julfrimärken och sedan posta allting. Det sista i BB-väskan är nu packat också. Ända som fattas är mobilladdare och kamera, det packas i den sekunden vi åker in...
Pappa var här en stund på förmiddagen idag å drack kaffe. Jag gjorde sedan matlådor till karln. Sitter nu å tittar på Lost och samlar energi för att gå ca 2km hem till min mormor. Vet att det kommer ta ett tag att gå dit, men får skjuts hem sedan av Johan. Får se hur många sammandragningar jag får under den promenaden. Antingen får bebisen komma nu eller i december för därimellan vill jag gärna hinna storstäda, julpynta, åka till Uppsala för julshopping och sedan storhandla :)
Ingen mamma kommer imorn. Då ska jag kolla på mera Lost och sedan göra korsstygnen.
1 Sara:

skriven

Tjuvläst din blogg ett tag..;) och vill bara säga att jag gillar dig och bloggen! Minns så väll när man väntade första barnet och hur spännande det var. Så all lycka till er och hoppas ert mirakel snart är hos er!

Svar: Tack :)
Helena Gustafsson

2 Millan:

skriven

Åh julpynta... Vad jag längtar :-D

Svar: Ja nu är de inte långt kvar :D 4 veckor kvar till advent väl :)
Helena Gustafsson

Kommentera här: