Harinteorkatblogga

Torsdags så drog jag å Alexandra och storhandla i Norrtälje. Lilla Neo fick då spendera några timmar hos mormor så vi fick lugn å ro i affären. 
På kvällskvisten så höll jag på i köket inför middagen, Neo satt då i vagnen, utan bältet, och ungen ställer sig upp!!!! 
Senare innan läggdags så var det dags för hans bad. Han tappa intresset ganska snabbt oavsett hur mycket leksaker jag la fram. Så han fick då för sig att ta tag i duschdörren och ställa sig upp, då var de slutbadat 😳😂
Utvecklingen går framåt!!!! Han försöker nu ofta ställa sig upp...

I fredags så var jag å Alexandra iväg på massa ärenden. Sedan städade jag. Förberede för middag och lördagens grillning. Jag å Neo tog oss en tupplur tillsammans på eftermiddagen. 
Senare på kvällen så kom syrran å hennes sambo ❤️ Vi käkade middag, sedan blev de filmmys tillsammans. 

Lördagen så åkte jag å Neo på årets sista bakluckeloppis i Norrskedika. Fyndade lite böcker och leksaker.
Kom hem lagom tills att dom andra vakna så vi käkade frukost tillsammans. 
Sedan så började männen att byta våran altandörr och fönster i sovrummet och jag å syrran plus Neo åkte till våran mormor å hälsade på. Senare gick jag över till Alexandra för att fira henne. Kom hem å vi grillade. Sedan blev de återigen filmmys. 

Idag så åkte vi till Uppsala och shoppade. Jag å syrran plus Neo gick på Ikea i lugn å ro medans karlarna åkte i deras affärer. En vända in på Gränby och sedan käk på Burger King innan det var dags att åka hem. 
Syrran å hennes sambo åkte hem för nån timme sedan. Nu blir de sängen. Imorn ska jag nog ha en tvättdag å bara vara hemma!




Kommentera här: