Barnfri och storhandla

Sitter på bussen in till Norrtälje för att storhandla. Neo är lämnad hos hans farmor och farfar 😊 Lättare att handla utan barn när jag är själv. Alexandra är sjuk som egentligen skulle med mig.




Idag kommer min mamma och stannar till fredag. Jag ska nämligen till barnmorskan imorn så mamma får passa Neo i nån timme då. Annars så ska jag väl städa, passa på som vanligt när jag har någon som tar Neo. Eller så ska jag ligga å slappa på soffan hela dagarna haha.

Idag så påbörjar vi nyttigare matvalet. Så funderar på att göra kall kycklingsallad med pasta ikväll. Potatis och korv kokade jag imorse när vi klev upp kl.6, så Johan har matlådor till torsdag och fredag för salladen mättar inte en byggare som äter 2 matlådor på en dag. Så pepparrotssåsen ordnar jag ikväll då jag inte hade alla ingredienser hemma.

Nu ska jag njuta av musiken i lurarna utan att jag behöver tänka på att jag inte hör mitt barn 🎧

Kommentera här: