Gnäll-Neo

Igår så var vi iväg till Fogdö och hälsade på Sandra och Robert. Linnea fick sin 1årspresent. Resten av dagen kändes det som att jag stod i köket å lagade mat.

Imorse så vaknade Neo kl.7 men jag hade turen att han bara ville vara uppe en timme och sedan kunde vi fortsätta sova till kl.10:30! Rekord.
Men under dagen har han varit jätte gnällig. Kräks slem efter varje måltid. Detta har hänt förut så jag känner mig inte orolig, för han är annars pigg å äter.
Han sover nu i sängen sedan två timmar tillbaka så jag har hunnit äta, klä på mig, sminka mig, fixa tvätten. När pappan i huset kommer hem så ska han få mat i magen, sedan kommer Alexandra å vi ska gå till Malin och Niklas för att titta på deras nykläckta son Viking. 
Får se när vi kommer hem därifrån. Funderar på att titta på nån film ikväll om Johan spelar...

Imorn så kör vi en innedag med pyjamas å bara myser 😊 Måste försöka ordna mat så pappa Johan får matlådor.

Onsdag blir det babymassage 👶

Torsdag Öppna Förskolan med Madde.
Sedan är det påskledigt för min man, och jag ska förhoppningsvis jobba.


Just ja, jag ringde BVC imorse. Det är inte ett dugg farligt för Neo att sitta i matstolen! Barnet säger till själv om det blir jobbigt! I början ska dom bara sitta korta stunder.

Kommentera här: