Inredningsdesperat

Fick världens bästa idé nu på kvällskvisten! Så jag kan inte sova för jag måste lägga upp en plan i mitt huvud hur jag vill att det ska se ut med inredningen. 
När vi flyttade in i huset, för 6 år sedan, så tapetserade vi, målade taket, bytte lister i golv å tak och bytte även golvet i köket för vi trodde att vi skulle bygga om det inom snar framtid. För några år sedan så målade jag om köksluckorna för jag ansåg att det var onödigt att bygga om köket än. 
Idag kom jag på att vi ska ta bort utbyggnaden i köket så kommer det kännas mera luftigare å ljusare! Vilket betyder att vi även måste byta golv för att täcka där utbyggnaden stått. Måste förmodligen även måla taket igen och taklisterna. Byta handtagen på skåpen. Vill då köpa nya gardiner å lite annat smått å gott 😉
Det kommer att bli såååååå snyggt!
Kan vi även ändra håll på bordet å vips så får man äntligen plats vid bordet!
Bort med massa halvdöda blommor i fönstret å in med lite mera färg ihop med vitt! Å nu börjar även Johans chilliplantor i fönstret att sjunga på sista versen så då får jag äntligen bort de skiten!!!
Så imorn ska jag rensa i alla skåp. Sälja/släng allt onödigt å flytta skafferiet till ett annat skåp. Sedan kan Johan börja planera!

Vi kanske aldrig behöver byta kök 😂









1 MissLie:

skriven

Jaha mer jobb för Jonas 😂😂 hahahahaha

Svar: Tror du inte Johan klarar av de? 😂😂😂😂
Helena Gustafsson

2 misslie:

skriven

Haha jo.. ja mena inte så 😂 ja mena när vi kmr å hälsar på 😊

Kommentera här: