Mack-älskarn

Igår gjorde vi inte så mycket. Vek tvätt var väl det enda ansträngande 😂
Neo somnade strax efter kl.18 igår igen för han var jätte trött. Jag hann duscha och sy lite saker på symaskinen och  sedan vaknade han... Sedan var han svårsövd, han somnade runt kl.22.

Imorse vaknade han strax innan kl.7. Var pigg å glad, vi käkade frukost tillsammans i lugn och ro med Rorri Racerbil igång på paddan. 
Idag har vi tvättat lite till. 
När pappan kom hem så fikade vi då ingen av oss var hungriga. 
Sedan gick jag å Neo ihop med Alexis till affären. 
Neo fick våffla när vi kom hem, sedan blev det bad och han somnade för en liten stund bara. Får se när han vaknar denna kväll då...
Nu ska jag titta på Ett jobb för Berg, därefter Idol. Duscha. Käka nuggets och glass å sedan säng ☺️
Imorn är det lördag, då ska vi nog vara snälla å låta pappan sova ut så han kan bli frisk nångång, han är värst förkyld. 


Neos symtom på förkylningen är helt borta. Endast jag å Johan som snorar. Så vi kör stenhårt här att tvätta händer, duscha, handsprit för att inte smitta ungen. Enda är ju att han sover emellan oss, så vi kommer nog iaf att smitta honom. 




1 MissLie:

skriven

Jag dör så söt han är.. 😍 man får glädje pirr i kroppen att skaffa en själv å livmodern skriker 🙈😂 hahahhahahhaha

Svar: Hahaha 😂
Helena Gustafsson

Kommentera här: