Veckan

Imorse drog Alexandra med oss på en powerwalk. 
Var BVC besök idag. Neo väger nu 11,8kg och var exakt 80cm lång. Han klarade alla test galant. Nästa besök i början på december så var de ettårssprutan och läkarkontroll. 
Vi var till Malin och Niklas å fika när Johan kom hem från jobbet. Ungarna röjde runt mer än vanligt, märks att dom växer å blir stora och förstår mer nu!

Imorn ska jag till mormor å fika. Får hoppas att min moster kommer dit en sväng. 

Onsdag har jag inget bokat? Tror jag inte iaf men magkänslan säger att det är nått jag glömt. Hmm...

Torsdag, ÄNTLIGEN öppna förskolan efter en veckas uppehåll pga lov-stängt. 

Sedan får vi se hur helgen blir. Har sjukt mycket att göra känns de som, tiden räcker inte till. Så vi får väl slappa i helgen istället, å jobba järnet vardagskvällarna. 



Måste verkligen få Neo att sluta somna om i våran säng för att han inte vill sova vidare i sin säng när han vaknar grinandes. Jag sover otroligt dåligt när han sover med mig, orolig att han ska börja krypa omkring när han vaknar å jag inte vaknar... 
Måste även få bort den dåliga ovanan jag börjat med, välling nattetid... Jag får helt enkelt bita ihop och låta ungen vara vaken 3 timmar på natten innan han kan somna om, nångång borde det vända tycker man? Var ju bra ett tag när han sov hela natten flera dagar i rad, men nu  är tand nr.8 påväg därför är det nästa bakslag. Såg att det är inte långt kvar innan den spricker upp genom skinnet, sedan kanske jag har turen att sova hela nätter igen? Kan ju alltid hoppas innerst inne fast jag vet att det inte kommer att ske...



Kommentera här: