Massa bilder

Gullungen glad efter en flaska välling och två små smörgåsar. 

Han sov en stund innan han fick röja omkring på Öppna Förskolan med mig och Alexandra. Var inte alls lika roligt att gå på tiden när det är stora barn, som att gå på babyöppet. Så jag får fortsätta gå på torsdagar nu när Neo är under 1 år. 
Därefter så gick vi hem till mig å vi fikade. 



Neo skrattar så högt när Alexandra busar ❤️

Alexandra å Neo gick ut på promenad och jag städade. Bytte lakan i alla sängar. Bärde ner grejer i källarn. Gick å handlade till morgondagen. 
När pappan i huset kom hem så åkte vi direkt till hans föräldrar. Neo fick vara inne med hans farmor så hjälpte jag till lite med snörasskydden. 

Neo valde att inte sova nå mer på HELA dagen, så han däckade på en gång i bilen hem. Han vaknade till när jag skulle sätta på honom pyjamasen hemma så jag passade då på att ge honom alvedon innan han fick somna om i hans säng. 

Ligger nu nyduschad och kollar på Idol. 
Får se hur spännande natten blir med Lilleman...

Kommentera här: