Nu var man hemma igen

Nu är man hemma igen. Har även hunnit gjort våfflor.
Tyvärr har jag både bra och dåliga nyheter! :(
Operation den 5 maj, fy fan!! Ska få lugnande å grejer och dom ville dela upp det på två gånger men jag sa att dom skulle ta allt på en gång för annars blir jag så stressad av att få gå dit två gånger. Så måste få nån som kan vara ledig för min skull å köra mig, för jag fick inte köra bil. Känns inte kul det här :( Kommer att bli dyrt.
Men dom bra nyheterna är iaf att jag fick gå på Ikea och köpte lite smått och gott. Sen så åkte vi till en annan inredningsaffär och där fick jag fina kuddar av Johan och en låda. Haha, jag var för snål för att köpa det för kuddarna kosta ju 200kr/st och lådan kostade 1000kr!!! Det hade jag aldrig betalat äen fast dom är snygga. Men karln gjorde det åt mig ;) Fick även ett rosa fat så jag slipper servera kakor och bullar på vanliga tallrikar.



1 Lellan:

skriven

Nej men usch stackare, låter inget vidare det där inte :/ Vad har hänt egentligen, eftersom att du måste opereras? :o

2 Nathalie:

skriven

varför alla dessa hjärtan? :)

3 Nathalie:

skriven

Sv; du skojar? inte fan vet jag ... haha, nu är dom de .. enligt mig :D

4 Nathalie:

skriven

sv; hah okej! men varför gör du så många <3 hela tiden?? satt o åt när du skrev på msn ;P pusselipuss big sis

Kommentera här: