Full fart

Igår tyckte jag att de var en jobbig dag... Lilla Bamsan fick lämna oss. Trist men hon var ändå gammal.
Annars så var vi på kalas efter Johan kom hem från jobbet. Resten av kvällen spenderades framför Games of Thrones. Riktigt trött var jag igår efter att ha gråtit mer än halva dagen så jag somnade jätte fort.

Vaknade imorse till larmet. Hade en påminnelse på så jag skulle komma ihåg att påminna karln om besiktningen. Blankt papper blev de på bilen som tur var, slipper vi tänka på den biten.
Denna dag så har jag plöjt igenom Lost-avsnitt. Den serien är bra så jag tittar på den igen nu när jag går hemma själv... Jag sitter å gör korsstygn också samtidigt. Måste ju bli klar med den innan jag ska julpynta!
Pappa kom runt kl.14 å frågade om vi skulle på Blixtens å fika. Självklart sa jag å klädde på mig! Osminkad å mjukisar men de fick gå för denna gång haha.
När jag kom hem igen så slängde jag in laxen i ugnen å potatisen på spisen. I väntan på de så hann jag med ett till avsnitt Lost :p
Ligger nu på soffan å Johan spelar. Ska titta på Games of Thrones snart. 

Imorn så har jag bestämt att vi ska storhandla. 
På torsdag ska jag dammsuga lite å sedan gå till mormor. 
På fredag kommer eventuellt mamma. 
På lördag ska jag iväg med mormor å äta mat+kolla på live-musikal på Folkets hus.
Så man har lite att göra ändå även fast man ska vara hemma å vila ;)

Kommentera här: