Snoriga

Vi lämnade all skit hemma i fredags å så spenderade vi helgen istället i Norrtälje hos min syster och hennes sambo. 
Fick god mat. Mycket skratt. Vin. Busplejset två dagar i rad för Neos skull (eller vi vuxna haha). 
Jag å Johan fick även lyxen att sova i lördags. Tack!!!! ❤️
Dessvärre ligger vi nu hemma, förkylda.... Fattar inte vart det kommer ifrån men Johan började redan i torsdags då han gnällde över halsen. Mitt kom i lördags kväll. Men men...

Längtar nu efter att få sova för natten, håller jag tummarna att Neo är snäll. Har ont i kroppen, tjockt i näsan och lätt huvudvärk. Jippi!

Imorn ska vi bara sova, å sova. Vika tvätt, så kanske jag orkar tvätta på tisdag. Ska åka iväg å köpa en grind av en tjej imorn kväll. Så jag slipper Neos spring ut i hallen till skorna och all grus man får in med vagnen, då kan vi leka i lugn å ro i vardagsrummet som också är typ husets barnsäkraste plats just nu 😂 




Kommentera här: