Barnvagnsdjungeln!

Har gått å grubblat på våra barnvagnar. 
Tycker inte om våran Emmaljunga Edge för den är enorm! Riktigt otymplig, blir knappast liten ihopvikt och den väger mycket. Därför har jag min Emmaljunga Nitro City som jag är nöjd över men den kommer att vara helt värdelös när snön kommer, plus att varukorgen under är riktigt svåråtkomlig med sittdelen på. 
Så till nästa år ska jag köpa ny vagn till Neo, en Brio Sitty. 
Och sälja våra andra två!
Måste bara komma ihåg att kräva att sufflett, fotsack och regnskydd är ett måste vid köpet för att jag ska vara nöjd i flera år med barnvagnen. 

Skulle vi råka få en till knodd i framtiden så vill jag då ha en Emmaljunga Mondial Duo Combi! Med fyra fasta, punkteringsfria däck! Så klarar vi av all väder och slipper punkan. Även där så måste jag ha fotsack, regnskydd till både sitt- och liggdelen. Och sedan kanske en ståbräda för Neo. 
Om jag inte beslutar mig för att köpa en tredje vagn, en tvillingvagn så Neo slipper stå/gå? 😂
Sedan måste jag väl ha en lätt resevagn också? 😜


Kommentera här: