Öppnis

Igår förmiddag så somnade Neo med hjälp av 5 minuters metoden. Funkade utmärkt! På eftermiddagen så skrek han en halvtimme å somnade sedan i famnen på honom då jag valde att plocka upp honom. 
Igår kväll så somnade han efter 15 minuter. 
I natt så har han bara vaknat en gång. 
Imorse vakna vi till klockan. Ringa läkaren. Sedan bar de iväg till Öppna Förskolan med Malin och Viking. Läkartid kl.11:15, han trodde att prickarna var från myggen. Men om dom fortsatte komma å inte avtar så ska vi boka ny tid å hitta nå annan orsak. Både jag, Johan å Neo får fortfarande prickar efter vi kom hem från Grekland dom kliar exakt som myggbett, så får se då om de försvinner eller inte. 
Efter läkarbesöket så lämna jag Neo hos hans farmor å sedan åkte jag å storhandla i Norrtälje. 5000 spänn fattigare åkte jag hem å packade upp allt. Hämtade sedan Neo. 
Malin, Viking å Niklas kom. Grabbarna skulle mecka bil å håller fortfarande på... Så jag å Malin kollar på tv medans ungarna sover. 
Neo somnade på en gång ikväll!!!!!!
Så nu är jag glad ☺️ 

Kommentera här: