Sjukstuga igen?

När Neo vaknade imorse så fick han ligga i våran säng å gosa med mig en stund. Har aldrig hänt förr att han legat still så länge!



Resten av dagen har Neo varit extremt gnällig. Ska bäras mestadels av tiden, grinar för ingenting. Så det var underbart när han skulle sova för natten. Tystnad i huset! 
Han vilade två gånger idag på dagen, skrek minst en halvtimme varje gång innan han somna. Kl.18:30 blev de läggdags för natten, han skrek ytterst lite å somnade på en gång. Vaknade till lite emellan under 10min men sedan sov han. 


Ingen feber har han haft idag, vet inte om det är förkylning på gång igen eller mera tänder. 
Åh Neos jävla prickar har ökat! Läkaren igår var och är helt värdelös, tycker de varje gång jag varit där... Men vi ska till BVC på måndag så får jag hoppas att hon kontaktar barnmottagningen så vi får bättre hjälp. För det är inte myggbett som är problemet längre känner jag. 

Denna helg kommer vi nog inte göra så mycket, Johan börjar nog bli sjuk igen...  Lunch hos min mormor imorn iaf 😊
Syrran å hennes sambo skulle egentligen ha kommit denna helg men bilen gick sönder 😭 Men de kommer ju fler tillfällen dom kan komma ☺️

Kommentera här: