Stackars liten 💙

Imorse sĂ„ vaknade Neo kl.7. Hörde redan dĂ„ att han lĂ€t hes, eller grov i rösten. UngefĂ€r som att han skulle ha ont i halsen eller förkyld. Men inget snor har kommit idag som dom andra tvĂ„ tidigare dagarna. 
Vi klev upp Ă„ Ă„t frukost i lugn och ro. KlĂ€dde pĂ„ oss och sedan ville han sova igen. DĂ„ passade jag pĂ„ Ă„ gjorde lite nytta plus att jag sminkade mig. 
Han fick sedan gröt och vi gick Ă€renden tillsammans med Alexandra. NĂ€stan hemma sĂ„ somnade Neo i vagnen och jag Ă„ Alexis kunde fika i lugn Ă„ ro. Ungen vaknade Ă„ fick mat. Sedan röjde han runt i gĂ„stolen, kröp omkring och skulle resa sig mot allting. 
NĂ€r pappan i huset kom hem sĂ„ fick jag vĂ€rldens energi Ă„ torkade rent överallt i köket och sedan gick jag loss med dammsugaren dĂ„ jag hade ledsnat pĂ„ all grus som kommit in. 
Johan Ă„kte ivĂ€g med Niklas pĂ„ Jula premiĂ€ren för club-medlemmar i NorrtĂ€lje. Neo fick bada och sedan passade jag pĂ„ att duscha medans han satt i matstolen. Efter kl.18 somnade Neo för natten och jag passade pĂ„ att kĂ€ka. 
Har kÀnt nu pÄ kvÀllen att jag Àr nÀsta offer för förkylningen... KÀnns i halsen att jag ocksÄ börjar bli sjuk. Passande! Eller inte.
Neo vaknade sedan kl.19:30, men somnade om för en liten stund sedan. 
Jag ska nu kolla pĂ„ lite serier i vĂ€ntan pĂ„ John Blund. 
Imorn ska det tydligen regna, vilket passar perfekt sĂ„ vi kan köra en innedag med massa vila. Vi skippar Öppna Förskolan imorn Ă„ hoppas pĂ„ att vi frisknar till fort sĂ„ vi kan gĂ„ nĂ€sta gĂ„ng. 
1 Siri:

skriven

Hoppas ni kryar pÄ er snabbt! :)

Jag hĂ„ller med om att folk hĂ€ruppe Ă€r trevligare! Mycket! Älskar Hudik! KĂ€nner ingen hĂ€r Ă€n dock men har ju bara bott hĂ€r i 2 veckor sĂ„ det kommer vĂ€l :)

Svar: Tack!
Ja, det kommer vĂ€l snart kanske â˜ș Har barnen börjat dagis Ă€n dĂ„?
Helena Gustafsson

Kommentera hÀr: